a winter´s tale

STEG 1
skostorlek:
38-39
civilstatus: sambo
höger eller vänsterhänt: right
kär?: YEZ

STEG 2
skor som du bar idag:
 mina tattarkängor :)
dina svagheter: kenzo, sötsaker, jag eh
rädsla: att nåt ska gå fel
målsättning: gå 40 veckor!

STEG 3
första tanken då du vaknar:
måste jag gå upp eller kan jag ligga kvar?
innan du somnar: oftast nåt om twinsen

STEG 4
pepsi eller coca cola:
cola
mcdonalds eller burger king: donken
adidas eller nike: haha, adida!
lipton ice tea eller nestea: jag vet inte..
choklad eller vanilj: choklad!

STEG 5
svär du?
ja :/
sjunger du? ja
duschar du varje dag? ja
röker du? nej :D
gillar du skolan? jag gillade den inte
tror du på dig själv? nej, haha. fejk
kommer du överens med dina föräldrar? yepp. oftast iaf. men så är det väl med alla :)

STEG 6
har du under den senaste månaden:
druckit alkohol?
 nej
rökt? nej
shoppat? ja
ätit en hel skål müsli? nej
ätit sushi?  nej
stått på scen? nej
skejtat? nej
bakat? ja
stulit något? nej

STEG 7
har du någonsin:
däckat eller varit jättefull?
 ja
blivit kallad hora? ja. det har väl alla tjejer? :/
blivit nerslagen? slagen - ja, nerslagen - nej

STEG 8
i framtiden:
namn på barn?
Ellen for sure. Ben kanske
hur vill du dö? när jag är gammal, det ska gå fort och inte kännas ett dugg
vad vill du bli när du blir gammal? som mormor. bra på mat & bak och pigg ska jag vara! och så ska jag spela bingo, som farmor ^^

STEG 9
antal människor du skulle ge ditt liv för:
det vet jag inte. just nu så skulle jag nog bara ge mitt liv för mina twins, kenzo, min familj + närmaste favoritsläkten och fredrik.
antal CD-skivor du äger: 18
antal piercings: ingen
Antal tatueringar: 1
hur många gånger har du varit med i tidningen? 18
antal saker jag ångrar: 18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback