all that she wants

haha
90 <3

nämen hejhej.
fick jobba idag. all day. fast det var rätt trevligt. iaf medan skolan var igång. fritids var rätt boring.
beror ju på vilka man jobbar med lixx..
imorgon är sista dan. behöver nog inte jobba då. det är om jag behövs på fritids, I dunno. tror inte det.
så IMORGON ska jag ta min dag då jag inte gör nånting. förrän senare.
måste köpa julgransbelysning och julklapp till kenzo. och en julstrumpa kanske.
mamma tyckte ju att jag eller alice kunde ta kenzos. OJ VAD SNÄLL!
han ska få ha sin egna fina. så får nån av oss ta en annan. det är inte ens dyrt.

nu ska jag ta en glarre, för annars kommer jag dö.
twinsen har sparkat på som fan idag. börjar kännas utanpå nu. skitkul ^^
fast fredrik har fortfarande inte känt, men han får skylla sig själv när han inte är på hugget! ;)
min julklapp kom ju idag förresten. haha
ligger ju här bredvid mig nu. så hemlig! fett tråkig.
fast jag är glad. för det är en zeppelinskiva. men man vill ju ändå ha hemliga paket. fast killar förstår inte sånt.
de förstår inte så mkt övht.

men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback