allt är bara fejk

posten, IT, ricki lake

är typ klar nu. ska strax åka I think. måste skrapa bilen först såg jag.
äntligen lite kyla! :D hoppas det kommer snö snart.
fast den ska vara borta efter jul.
jag lovar att snön kommer komma i januari, och stanna till april.
SÄMST

jag kommer inte ens kunna göra nån snögubbe i år för att jag är så fet :(
jag vill inte vara mer gravid nu. haha
eller jo, lite.
tillräckligt gravid för att folk ska sluta glo med ögon som frågar: är hon gravid eller är hon bara fet?
haha
jag förstår inte att människor glor så mkt. jag blir fett pissed ibland.
ska skaffa en tröja där det står: JA, JAG ÄR GRAVID
så slipper folk undra.

nä, om man skulle ta och börja åka då så man kommer hem nån gång.
inte för att jag tänker göra nånting. men ändå.

hej

2:
sååå ja.
nu ska jag bara komma ihåg att hämta lollo sen också. haha

jag litar inte på golfen förresten. den tjuter och luktar konstigt och beter sig allmänt stört ibland.
ah well. får väl gå så länge det går. pallar ändå inte köra så mkt.

men fy helvete vad varmt det är här inne, jag fattar inte!
har ju skruvat ner elementen t.o.m.
får väl ta en glass då. och läsa tidningen. eheh

man vill väl känna att man inte tas för givet.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: jess

det snöade inatt lite ^^

2007-12-12 @ 16:48:48
Postat av: Lollzan

Tack för att du inte glömde bort mig =) Love U

2007-12-12 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback