another try

försöker väl igen då ><
fast jag har inget att skriva tror jag.
känns rätt tomt.
helst av allt skulle jag vilja sleep it.
jag hatar när man måste göra saker. oftast iaf.
men jag ska ta det lugnt en timme iaf, sen åker jag till mami o möter upp lollo.

jag vill se den nya disneyfilmen.
wish att nån kunde bjuda mig <3 fast sånt händer ju bara på film.
finns inga romantiska killar. de bara låtsas lite i början och är på som fan. sen skiter dom i en, för de vet att man är fast.
haha

men jag orkar inte. jag hatar allt och alla just nu så jag borde inte skriva mer.
hej!

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Tack!
Haha, nja. De är inte klara än, men vi får se.
Jag hoppas att de är ätbara i alla fall. d:

Postat av: Bili

Gosan

2007-12-11 @ 16:31:57
URL: http://bili.bloggspot.se
Postat av: ninna

bra att du kom ihåt att jag fyller :D tack :)

2007-12-11 @ 20:24:00
Postat av: jess

mm, haha. Nu tycker dom ju att man träffas så mkt så att man inte behöver spendera nån quality-time tillsammans :p

Nää, precis ;p Men det blir nog mkt sitta hemma för båda när man har 2 bebisar :)

2007-12-12 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback