gläns över sjö & strand

åh, sunes jul <3 så lite great!
fast vi hann inte kolla klart på allt.
måste sleepa nu så man orkar upp imorrn för att städa åt den där cpmannen som kommer.
gah.
moget att komma så tidigt liksom!
jag vill inte ens ha främlingar i mitt hem. de kommer säkert baxxa nåt :(
kommer nån imorrn vid halv fem också. ringde ju visst efter 22 nu ikväll. ba smart!
tur att fredo är ledig imorrn, för annars hade han sovit när det ringde.
men vilken normal människa ringer till en total stranger efter 22 på en vardagkväll?
ni kan ju tänka er.
:(

annars så är jag trött på all fientlighet alla har mot varann hela tiden.
och är grymt glad att jag inte behöver känna mig så delaktig längre.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback