happy new year

kul om jag var tvungen att gå igenom min blogg för att kolla hur jag har jobbat den här månaden.
haha
fast jag är inte säker på tiderna dock :/ mami får hjälpa mig sen för jag kommer inte ihåg riktigt hur man fyller i T3-lapparna.
yez..
har jobbat 3 dagar i december. haha
kommer bli fett rik <3
nä, det är fan sjukt.
wish att jag fick försörjningsstöd. skulle inte klaga, jag lovar!
för som det är nu så.. det går ju inte. jag lever inte ens på existensminimum. jag vore död om det inte vore för mina parents och för fredrik.
kul...

idag är det alltså nyårsafton. mogen dag.
men det blir trevligt. ska hem till kjell o anki med mina parents.
stackars fredrik ska jobba :( sen ska han hem och sova för han ska upp o jobba imorgon bitti.

jag får fan magsår snart. mår sämst över allt.
flyttar iaf snart. men det blir inte ens kul för jag har inga pengar. måste ju måla om ffs.
tänker inte bo i den där gröna färgen :(
får väl köpa färg för en krona på rusta typ. säkert helt sämst :(

men vi hra iaf lagt ut annons på happyn nu. hoppas nån köper den så vi kan köpa ny vagn.
säkert inte. får väl bygga en :(
haha, så positiv!

årets nyårslöften:
bli en bra mamma
det får räcka så. känns som om den är tillräckligt svår.

gott nytt år!
hej

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Meh självklart du blir en bra mamma. Lovar!

2007-12-31 @ 12:53:42
Postat av: Mizuki

Gott nytt år!

Du kommer bli en jättebra mamma, ta det bara lugnt så löser det sig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback