har du sett min haka?

hello.
fick gå upp fett early idag för fredo skulle ha möte på banken i fröslunda så jag var tvungen att skjutsa honom för hans bil är på reppan. nåt fel på airbaggrejset. fett dyrt blir det. = inga julklappar till mig.
haha, nej jag vet inte :P
har ju redan fått en :)
anyhow. jag skulle inte vilja bo i fröslunda. så lite skabbiga människor där! >< fyfan.
fick vänta i 1½ timme där. bland illaluktande människor :((
sen höll jag på att få soppatorsk när vi åkte hemåt så jag var tvungen att tanka.
fick ångest för att jag trodde att jag inte hade några pengar, men det visade sig att mina parents hade satt in typ 3ggr så mkt som jag bad om.. :O snälla <3
= inga julklappar till mig
eh.

låg lite paket och väntade på oss när vi kom hem också :D
babyfina bruna byxor <3 och elefantdressen <3 och sen två fula pyjamasar, haha. vet inte ens varför jag köpte dom. men jag tror bara jag betalade typ 1kr + frakt för dem. så..
ungarna ska ju ha nåt att sova i!
vi är förresten klara med strl 50/56 nu. så om nån hade tänkt att köpa kläder åt oss så kan man köpa i större storlekar ;)
har några auktioner kvar bara, får se hur det går. är typ bara 2 grejer som jag MÅSTE ha. resten skiter jag i.
har beställt ett klädpaket på 2.2kg så.. haha
men jag har nog inte betalat mkt mer än 500 för alla kläder, så det är ju värt. för det är fina och bra kläder :)
sen kan vi sälja dom ^^
ska bli rik på mina twins. de ska bli som tvillingarna olsen.
eh, troligt.
tjackhoror.
men de kanske kan tycka om sport eller nåt. och bli proffs. då super de inte så mkt heller.
= blir inte våldtagna och mördade.
eh.
= inga julklappar till mig.
eh..

dåligt störd.
ska till tuniz med min mami sen när hon har slutat. hon skulle köpa en gardinstång till sitt nya sovrum. kul att se när det blir klart sen. tycker de har gjort så fint överallt. nu är det bara hallen däruppe kvar. och toaletterna då..

haha, inatt så vaknade jag vid 3 och var upp o kissade, sen kunde jag inte somna om.
så blev jag sur på twinsen för att de sov och inte höll mig sällskap O_o
innan hade jag varit sur på dem för att de var vakna när jag skulle sova. men det blir irriterande ibland faktiskt.
dumt att sparka ordentligt så att vi kan känna utanpå också.
men det kommer nog snart.
de får in några riktiga kickar ibland :P
iaf, så vaknade de efter en timme eller så. då blev jag glad, sen blev jag sur igen för att de började härja på min kissblåsa ><
får smått ångest när jag tänker på att det bara blir värre. yeez

men hejdå. ska väl.. jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, varje gång jag läser din blogg så ser jag dina söta tvillingar framför mig. Jag ser inte direkt hur dom ser ut men jag vet bara att dom kommer vara apsöta! Så himla cute! :* :D:D

2007-12-06 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback