I believe

lilla elvis : * söt han var.

nu är jag klar med det mesta faktiskt!
ska t.o.m måla naglarna tror jag. hittade ett rött nagellack som ser fint ut. det är säkert fult bara för det.
inte så som jag tänker mig kanske. det visar sig!

har öppnat balkongdörren för det är så himla varmt här. drog ner elementen också.
tänkte att det kan få bli fett kallt här innan de kommer. för då lär man tända ljus o så och då blir det ändå varmt :)
men det är nån som röker på nån balkong i vårt hus, så det luktar helvete :((
jag förstår alla icke-rökare mkt bättre nu när jag joinat dem. det är inte ens kul att bli utsatt för rök när man inte vill.
hatar folk som röker utanför ingångarna till affärer och sånt. GO AWAY
kan de inte tänka på alla barn? och alla som är preg? :((
haha
wish att det inte luktade bara.

nähä, ska väl måla mina nails nu. sen ska jag äta lite soup.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback