I need you

åh leddan <3

nämen halli hallå. sov fett länge idag med, men det är jag värd.
för imorgon ska jag skjutsa papi fett tidigt på morgonen för han ska lämna beeeemern på service. det var på tiden!
och idag ska jag skjutsa lollo till hällby. haha, eh. skrattar för att det har varit så mkt probs med det här. så typiskt henne :P
men idag blir det nog av iaf!

ska ta en snabbdusch nu, fixa iordning mig och äta lite.

inatt drömde jag om en andra chans. det var så... jag vet inte.
:)
vi fick träffa farfar, som han var innan han blev sjuk. han var babysöt.
fast det var läskigt också. för han skulle begravas, och vi skulle visst göra iordning honom.
sen började han leva. fast det skulle bara vara en stund, sen skulle han vara död igen. fast det visste inte han så han var som vanligt :) lilla gosfarfar <3 saknar honom.
wish att han fick träffa våra bebisar ju. han tyckte om barn. och hundar :)

ikväll ska vi till diana, det ska bli trevligt. slipper man ju vara hemma också. haha
pratar så mkt <3
men jag vill inte vara med nån som inte vill vara med mig så det är lugnt!
är upptagen i helgen också. ska hälsa på kalle på lördag kanske, och på söndag åker vi nog till norrköping.
ogge o dom kommer inte upp över jul så vi ska dit o lämna klappar. jag måste komma ihåg att ta med min..
konstigt det kommer kännas att inte ha ogge i närheten :P
fast alice kommer ju iaf <3<3 ljuvligt.
var alldeles för längesen vi sågs.

men nu är det dags att sätta igång.
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback