I was told what it means to be a man

alla som orkar borde kolla in led zeppelin på tv ikväll.
jag kommer inte orka :/

fick finfina presenter från kina av krille idag :D
det var roligt.
har gjort marsipanfigurer med alice, hanna & krille också. det kändes lite juligt.

annars så.. vet jag väl inte.
eheh
blöder under min nagel nu, gör fett ont :( jag hatar när de ska gå av sådär stört :´(

imorgon vet jag inte vad som händer. hade ju tänkt spendera hela dagen hos mami men jag vet inte om jag vågar för adrian ska visst vara där, och lollo har varit magsjuk så... jag vill nog inte riskera att bli smittad.
fast det blir jag väl ändå, med min tur.
skit. dumt att stanna hemma! >< haha
men nädå. smitta ner oss i år igen bara, gör det.
kul att bli magsjuk lagom till julafton.
haha, jag ba tror att jag redan är magsjuk.

nu har twinsen vaknat igen. eller så somnade de aldrig? jag vete fåglarna. känns som om de bara sover typ en halvtimme åt gången. hoppas inte. då blir det inte roligt för mig sen!

ska gå o lägga mig nu, tjock trött.
godnatt och håll käft

Kommentarer
Postat av: LollZan

Nope, jag tänker inte hålla mig hemma =) Jag är frisk som en nötkärna igen och Adrian har inga tecken på att va sjuk! Tänk på att de är jul Hanna, då ska man va snäll =P KRam och en blöt puss på dig!

2007-12-22 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback