If you think you know how to love me

smokie <3

hello.
nu har jag haft sångstund med tvillingarna, bytt om, fixat håret och diskat.
ska mascara mig lite och äta lite, sen är jag klar.
blir hämtad 17.40. sen ska vi hämta lilla robert tio i.
:)
min pappa kommer nog att hinna dit after all. kul!
wish bara att fredrik kunde vara med också. men han jobbar ju. bara för att vi hade tid hos BM i förmiddags, och jag vill ju att han ska vara med då :)

söt babyC kommer vara! :D
det ska bli så himla kul, det här.
det ballaste ska bli att se när albert spelar trummor. han är ju blind vetja! :D

vi fick vårat första julkort idag förresten. från camilla, mika & nelly.
det var jättefint, för det var nelly på ^^ i tomteluva, hihi.
söta tvillingarna kommer vara på julkorten nästa år! :D
hahah, känns fortfarande lika sjukt när man säger såntdär.

men nej, nu ska jag äta lite äcklig pizza som vi gjorde häromdan ><

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback