in the days of my youth

fick ju lön idag. hahah
det här går verkligen inte längre.
men jag kan inte göra så mkt förrän jag pratat med läkaren, tur att jag ska dit snart. 3e januari lixx. man kan ändå inte göra nåt nu när det är jul o nyår och skit.
måste till AF också, men jag kan inte säga nåt åt dom för jag vet ju ingenting förrän jag varit hos läkaren, och sista dan att gå till AF är visst den 4e. bäst för dom att dom tar emot mig då. annars blir det hejdå.
det vore ju härligt om man kunde haft en handledare som man kunde maila och säga hur det ligger till, men jag har ju ingen så.. haha
älskar arbetsförmedlingen <3
eller ja. jag kanske kan gå dit nån dag innan iaf. jag får se. jag är alltid helt lost på röda dagar och sånt, vet aldrig när det är vanlig dag.

dagens sämsta:
min lön, min värk och att fredrik inte säger nåt om hur det blir på julafton.
dagens bästa:
alice kommer :D min zeppelin-skiva. mothership, alla borde köpa den.

nämen. jaha.


har ni sett den där IQ-reklamen? den om alkohol.

"du splittrar familjer" "du är orsaken till drunkningsolyckor" osv.

jag tycker den är fett hemsk :( får en att tänka till lite.

man borde få ta alkoholkörkort. eh

vissa människor borde verkligen inte dricka.

onödigt att supa egentligen. varför gillar vi det? störda.

wish att man kunde härja runt utan alkohol. fast jag kan inte. det är konstigt..

en dryck liksom! helt jävla stört.

fast öl är gott. öl med alkohol i. och irish är gott. och gt är gott. och..

nej, jag dricker inte så mkt mer än det.

fast just nu dricker jag ju ingenting, och det går bra.

jag vill inte må dåligt pga alkohol igen :/ wish att man kunde ha en bra fylla, och sen må bra dan efter också.

men nädå.

alltid ska man bli bakis. i värsta fall så mår man illa när man super också, det är sämst. när allt snurrar och håller på.

vad är det då som gör att man gör om det igen? och igen, och igen, och igen.

man kan alltså ligga och spy i flera timmar och må helt piss, för att man har druckit. "jag ska aldrig mer dricka"

sen nästa helg ba: jag vet! super igen vetja! haha
vi jagar väl kicken. som alla andra missbrukare.
:/
wish att jag kunde dricka som förut, när jag ska dricka igen. men jag lär bli full på en halv öl och så kommer det sluta med att jag ligger och krälar i mina egna spyor. :(
vi får se. på power meet 08, haha

hejpa





 


Kommentarer
Postat av: Mizuki

Ja, det var jätteroligt, jag blev så glad. :D Jag har haft så bra lärare den här hösten också, omtänksamma och förstående inför att man inte alltid kan komma eller lämna in i tid. det har gjort det lättare. :)

Ja, alkohol suger. :s

Postat av: Pin

Du har helt rätt Haniki om alko. Det är en sjukt störd dryck. Tänk om man tog bort det? Undrar vad som skulle hända med folket?
Jag vet att jag iaf aldrig skulle våga prata med folk på partyn, haha. Stört!

& undrar hur mkt man kan dricka tills man får skrumplever?
Jag kommer ihåg att Marja-leena på göksten alltid tjatade om det. Läskigt!

2007-12-21 @ 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback