jag vill ha en gammal jul

sån som gamla jular vaar
full av gammal tradition
alltihop ska finnas kvar

hallå där!
idag är det ju första advent t.o.m.
känns inte ens. men man får nog lite julkänsla sen när vi ska hem till mami o papi och adventsfika <3
ska dricka glögg för första gången i år faktiskt.
m´m´m

jag har torskat förresten.
FETTORSKAT!
tradera igen :/
kommer bli ruinerad. haha
nämen fredo ska ju också betala, det är ju hans kids också :)
har budat på en massa, massa kläder. fina kläder.
har redan vunnit 3 auktioner. en body, ett par byxor + matchande body och sen lite strumpor :)
har budat på en massa klädpaket också. hur bra som helst ju.
tänkte att det är dags att börja nu. går in i v.20 idag och jag kan inte sluta tänka på hon som födde i v.25.
blir fett stressad. haha
fast jag tänker tvinga mina att vara kvar längre :)
men de måste komma i april, för de får inte komma när mamma o pappa är utomlands :(

min navel börjar ju försvinna nu :O
den är babyliten. ser typ normal ut nu. min navel var ful innan.
men jag vill inte ha en put-navel. men jag kan nog stå ut bara mina bebisar kommer <3
längtar så himla mkt.
känner helst sjukt när vi pratar om det.
hahah, fredrik idag: vafan, vi kommer ju ha barn i sommar. då är det ju fotbolls-em!!
>< :D
men gulliga de kommer vara nästa jul <3

jag behöver mössor. men alla är ju fula. det är fult med jättesmå babymössor.
hoppas att jag får en tjej så den kan ha spets <3
haha, jag + spets = sant

nu ska jag väl spana runt lite.
hejpa

Kommentarer
Postat av: Mizuki

babyhjälmar är ju det sötaste som finns.

Postat av: Mizuki

Eh.. nästan allt jag skrev försvann. Men det finns iaf massor av söta mössor att köpa! Fast den sötaste mössan jag har är den lilla hättan som matchar förklädesklänningen jag hittade på myrorna. :D

Och pojkar kan ju också ha spets! Virkade spetshättor är kärlek.

2007-12-02 @ 18:54:33
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: crap.

är väl eg billigare att köpa kläder på tradera än vanliga affärer. tradera = billigare. ^^

2007-12-02 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback