kick in the bone

hello.
var till ica maxi o handlade idag. så jävla dyrt, fattar inte! ><
vi storhandlade inte ens eller nåt.
men jag köpte iaf ensam hemma <3<3 ettan. den bästa tycker jag :) missade den förra veckan ju, det har jag tjatat om.
sen köpte jag en liten julklapp till krille & hanna också. jag kände att jag ville för de är snälla :)

meneh.
vi skulle ju kolla på ensam hemma. fast sen ville inte fredo och han vill inte se nåt annat heller så han kollar på nån fittdokumentär på tv som vanligt.
så mysig fredagkväll <3
ska bli skönt att slippa alla de där kanalerna sen. och få twins så att man aldrig hinner kolla. haha
ehh..
nämen. man kan ju faktiskt anstränga sig nån gång iaf.
tycker jag..

men jag går nog o lägger mig istället.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback