koka soppa på en spik

haha, misslyckades så lite med soppan först >< sen gjorde jag om lite.
nu väntar den på spisen tills nån vill äta den.
den är nog inte så god. men vi kan låtsas.

annars så.. har jag världens snällaste parents.
fast jag hatar att be om pengar. fast jag skulle hata ännu mer att mina barn inte hade några kläder när de kommer ut sen :P

måste köpa en julklapp åt elena imorgon. har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa.
så jävla pissigt ><
men nåt borde man väl hitta. fast jag har inte riktigt nån inspiration. hm.. hoppas den kommer.
efter den här veckan ska jag bara sitta hemma och inte köpa nånting. haha
jag lär inte behöva heller. whönt.

nämen.. ska väl böla nu. eh.
haha, har gjort det så lite idag >< helt störd.
nu kommer fredo. haha
</3
eh.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Morfin

Här i byn finns ingen som är rik, alla kokar soppa på en spik.
Utom en förmäten gammal uv, som av högfärd kokar på en skruv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback