kom hem, vi börjar om igen

hello.
har stressat lite idag. var tvungen att sätta mig här en stund för jag har ont i magen och behöver vila lite.
vill inte att tvillingarna ska bli sura på mig när jag håller på med en massa grejs hela tiden :P
har iaf bakat en massa julgodis. blir säkert äckligt :D
ska stryka och dona nu. och försöka fixa mig själv också. hm.

ser verkligen fram emot ikväll.
känns helt sjukt att alla tjejerna ska träffas samtidigt :O det har inte hänt sen.. jag vet inte. hösten 47 nångång.
ska bli skitkul!
det blir nog lite som i desperate housewifes, dvs: en massa skvaller ;)
jag får väl vara bree, eftersom jag är värdinna för kvällen. haha
är ju preg också. fast min mage är riktig, det är inte hennes :P

jag drömde att mina twins kom, inatt. två små pojkar var det.
gud, kärleken som man kände för dem <3 helt sinnessjukt.
längtar så himla mkt.
är fett trött på att vara preg. haha
men det är så jobbigt när man har en massa saker som måste göras, eller saker som man vill göra.
så går det inte ><

annars så.. är det väldigt mkt trouble in paradise.
orkar verkligen inte.
saknar mitt liv lite.
hatar män.
fast mest av allt så hatar jag mig själv. men det visste vi ju redan.

nä, jag får slappa senare ikväll. har massa som måste göras!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Är inte hennes mage riktig? Hon fick ju twins i våras någon gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback