look what they´ve done to my song

åh, sämst!
ska ju inte skriva i min blogg ens.
men den är skön att skriva av sig i när ingen annan lyssnar :)
börjar ju ändå vänja mig vid klagomål så..

en annan sak som är riktigt jävla sämst är att det var ensam hemma på tv igår.
min julfilm :((
jag trodde inte att de skulle sända den såhär tidigt. sämst.
wish att jag kunde köpa den. men jag borde inte.
får väl vara utan den då. julen kommer ändå bli sämst så varför försöka?

en sak som är bra dock, är att det var trevligt igår med alla brudarna.
man vet ju aldrig när vi kommer ses allihop igen. troligen never. haha :D
alla fick fina julklappar också. jag fick en duschgel, läppglans och en parfym som luktade vanilj.
luktar ju som ett bageri nu ^^
sen fick jag en bonusklapp av bobo, med babykläder <3 de fina med luftballongerna som jag spanat på t.o.m.
:)

nähä. diska nurå.
tjenis

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Aha, då fattar jag DH-grejen. :)

Roligt att ni hade skoj igår!
Och luftballong-kläderna är såå snygga!

Postat av: bo

Kul att du hade spanat på dom till&med. :D

2007-12-08 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback