me, dead?

lite.

har hänt med camilla, nelly o svärmor idag.
nelly var gos <3
handlade kenzos julklappar och en concealer till mig. hoppas den är bra, fast jag tror inte :/ men skitsamma. hade inte råd att köpa nån fancy. tycker maybelline(?) är bra på de andra grejerna jag har så..
sen så.. har vi hämtat granen, och jag har klätt den. den ser helt nude ut :( fett ful och sne.
jag hatar plastgranar.
tur att mami o papi har riktig. de köpte idag :) den är helt skinny, haha. men det är ju inne nu så..
size zero på granen xD

imorgon kommer alice och alla :D:D:D:D roligt med lite nytt folk i byn.

annars så mår jag inte så bra. fett pain hela tiden. vill inte ens gå o lägga mig för det är jobbigt som fan att sova när man vaknar av pain varje gång man rör sig :/ men det är väl bara att vänja sig. kommer inte få sova på 7 år typ.
><
psykiskt är det inte heller så bra, men det visste vi väl redan.
tycker bara inte om att bli lurad. men, men. det är man väl värd!

that´s all folks. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback