more money, more money, more money

brevbäraren kom med en massa paket till mig idag :D
bra att han ringde på så jag slapp gå o hämta på Q8.
roligt med en massa kläder! inte för att de är till mig, men ändå.
såg ut som ett barn på julafton när jag slet upp paketen ^^
det var fina grejer. bra grejer.
börjar få en massa kläder nu ju. ska försöka fota lite sen för de som vill se.

fredriks julklappar kom också. ska slå in dem nu :) skönt att vara klar med alla.
bara kenzo kvar nu, och han vet jag ju vad jag ska köpa till. blir lite gottis bara.
grisöron o så. m´m´m :s

nähä, om man skulle ta och slå in julklappar nu då. sen ska jag börja med maten.
jag bestämde mig för soppa istället.
gör den nu, så kan man bara värma på den till kvällen sen. det tar nog tid att hålla på med den tror jag.
vet inte riktigt hur jag ska göra men jag får improvisera! :) blir säkert äcklig.
jag är inte så bra på att laga mat faktiskt.. hehe
smakar aldrig nånting.
jag måste bli duktig tills barnen kommer.
imorgon ska jag baka lite julgodis, ska prova ett nytt recept. blir väl äckligt det med.

men hejdå, nu har jag inte tid med det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback