morgonstund har guld i stjärten

så jävla trött.
men det var ljuvligt vackert ute imorse <3 jag älskar att bo i torshälla, för de gör alltid så fint när det är nåt särskillt.
idag var det fullt med maschaller(jag vet inte hur det stavas faktiskt!) på väg in till stan, och i rondellerna.
rondellen vid Q8 är alltid fin ^^ lika spännande vid varje ny högtid att se vad de hittar på, tycker jag.
piggar upp!
sånt har de minsann inte inne i stan. där har de bara knivrån och inbrott.
eh..
haha, lilla bonden :P
det är bara för att jag läser om saltön.

nähä, jaha. trött och kroppen värker. är väl dags att inta soffläge igen. blir nog mkt sånt idag.
stannar nog hos mor o far hela dan. känns onödigt att åka hem, för vi ska ändå vara här ikväll och äta fläskkorv o kolla på sunes jul xD

trevlig lucia på er förresten!
dags för frukost nr.2

Kommentarer
Postat av: johanna

god förmiddag :)

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra dag =)

Postat av: Fridah

ha en jättefin dag och mysig lucia :)

2007-12-13 @ 11:02:29
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback