mörrn, mörrn

ole <3

men gomorron då.
sov faktiskt rätt bra inatt :D
fast jag fattar inte fredo..? jag hörde inte ens när hans mobil ringde imorse. sen så sa han inte ens hejdå.
en puss på pannan bara.
O_o
kommer väl aldrig tillbaka. haha
han har säkert glömt att jag åker bort idag. han har inte sagt nåt..
han är väl sur på mig för att jag bad honom att inte tugga tuggummi när han är med mig.
tål inte lukten längre :/
eller så är han sur för att jag borstade av socker från mina byxor i soffan. haha
fick sån liten utskällning. han är fan bree.
värsta bruden.
sur för att det är han som dammsuger.
jaha, men jag är sur för att jag får bära runt på hans barn.
eh
nää. men jag önskar att det inte var pain 24/7

ska väl åka snart antar jag.
jag börjar fan bli hungrig igen :/ får ta med mig en frukt eller nåt.

kollade på star wars igår <3
jag blir alltid lika amazed över hur jävla bra de är. man kan inte tro att det är 30 år sen de gjordes.
det är mkt bättre specialeffekter än på de flesta filmer som kommer ut idag.
så jävla bäst <3 men jag måste köpa dem på dvd nån gång, iaf de gamla, för de är bäst.
palla vara uppe hela nätterna nu för att få se dem. jag orkar faktiskt inte.
okej, om det inte var 1 timme bara reklam.
jag får fetingångest när darth vader kommer också. så himla läskig :(
jag var inte ens så rädd för honom när jag var liten. och inte för hulken heller. det kom nu när jag blev äldre.
jag ska komma ihåg det med mina barn sen.
kato däremot, han var jag rädd för när jag var liten också. och nu :S

annars så.. önskar jag mig en R2D2 i julklapp.
söt den skulle vara! <3
pappa frågade om jag inte ville ha en C3PO istället, men jag skulle nog bli irriterad på den efter ett tag. haha
gosigare med en R2 : *


och om man vill kan man slänga med Han Solo också.
m´m´m <3
image56

hehe

men jag älskar dig med, fredo <3

nä, drar väl till norrköping nu. hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback