när ska lutfisken läggas i blöt?

hello!
har inte hunnit blogga så mkt.

julafton var bra, som vanligt :) fast det var svårt med julkänslan. men iaf.
jag fick massor med klappar :O mer än jag trodde.
fast det var mest till mig o fredrik då. massa bra grejer, kaffebryggare, handdukar, presentkort på hemtex <3 och lite sånt.
jag hade gissat rätt på alla klappar av mina parents också. hehe
är så jävla kung på att klämma. eh
en ladyshave, en bok om elvis och presentkort på hemtex. och så ett halsband i strumpan! fast det har jag glömt hos dom :(

igår gjorde jag ingenting, var hos mami o papi. fredrik festade ju lite.
det var skönt att bara ta det lugnt :)
fast jag saknar att festa. jag saknar det sociala liksom.
men, men!

idag ska vi hem till fredriks mormor och äta med alla. skämmigt det kommer bli :S
känner mig fett skabbig. fredrik är jättefin med skjorta o grejer :)
sen ska vi hem till patrik & liane, skulle ju ha varit där hela dan egentligen, men sen ville mormor elsa att vi skulle komma dit så vi åker dit innan.
det blir nog en trevlig dag :)

jorå. julen har väl varit bra!
hoppas ni andra också haft det bra.
snart är allt som vanligt igen. skönt!
nu vill jag ha vår <3

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback