no man no madness

haha :D

hello.
fick ju thaimat hos mina parents <3 de håller på o tapetserar i sitt nya sovrum (papis gamla kontor) så jag fick åka o hämta mat.
sen kollade jag på julkalendern. haha, kom på att jag inte hade öppnat den så jag var tvungen att byta kanal så fort den var slut så jag inte skulle se när johan öppnar den. jag hatar när folk avslöjar vad som finns bakom luckan!
johan förresten <3 LOVE HIM! så himla ballt att han fortfarande är där, han har varit på bolibompa sen jag var baby. och idag var ju hans söta hund med <3 casper. så himla fin. ska lätt ha en sån sen.
söt tvillingarna kommer vara när de har en hund! eh..
söt kenzo kommer vara när mina tvillingar kommer : *
hihi, så kul att kalla dem tvillingarna.

är så jävla trött förresten. ska ta en dusch snart, sen byta om till myskläder och så ska jag mysa.
den här veckan måste jag köpa julklapp åt elena. har ingen aning om vad jag ska köpa ><
är fett poor också. måste köpa nåt åt fredrik också. sen är mina pengar slut.
men det löser sig. det är ju jul snart!
:)

imorgon måste jag ringa BM igen. fast det är ju ingen jättebrådska iofs.
ganska lång tid tills vi ska dit. typ två veckor.
wish att vi fick göra ultraljud igen då <3 :D
men de ska säkert ta sju liter blod från mig bara...
sen så måste jag fråga om sjukskrivning och pengar och skit. fattar ju ingenting.

nä, nu går vi.
hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback