now it´s raining more than ever

hejhej.
det var inte så lajbans på tuniz. men jag köpte iaf ett par mammamysbyxor. fett whöna <3
kan typ inte ha mina jeans längre, fett obekväma.
är ju inte så smal, haha.
snart dags för ny magbild skulle jag tro.
vi var på barnens hus också. jag köpte en skötbädd med mumin :) så nu är det klart iaf.
sämst, jag fick inte ens presentkort tillbaka. fick cash. nu kommer jag ju handla annat för dom.

åh, jag önskar att fredo tar semester imorrn. skulle vara fett gos <3
för han ska till erik på lördag, så vi hinner väl bara träffas i en sekund. och sen kommer han vara bakis hela söndagen. tråkig kille.
fast skitsamma. vi gör ändå ingenting.

är hemma hos mami o papi nu. vi har spelat spel. jag tvingade min mami att köpa från a - ö, eller vad det nu heter.
fett kul iaf ^^

har blivit förkyld också. nyser i 24. och så är jag täppt. men det är okej!

wish att nyår var över snart. jag hatar smällare och raketer. kenzo blir jätteledsen och vägrar att gå ut.
dumt att bara smälla på nyår. nädå, vi börjar i november vetja!
jävla bögar.
ogge tjatar om raketer också, fett jobbig. haha
han tycker att mami ska köpa ut till honom. he won´t take no for an answer heller.
skulle kill her om hon gjorde.
finns ju en anledning till att det finns åldersgränser på saker & ting, faktiskt.
även om man inte gillar´t.

nä men ge mig mat. jag har tråkigt.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Bili

Jag hatar också smällare! ): Här i årby smäller dom hela tiden. Vill inte ens vara här när dom gör. Skönt att jag ska till Mako snart. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback