poo under my umbrella

HALLÅ DÄR!
eh.
igår var jag ledsen, och imorse men nu är jag glad igen.
eheh

är hemma hos mor o far. jag o fredo har varit o tvättat bilen, sen hämtade vi donk-mat och nu väntar vi på att papi
ska hjälpa till att installera stereon i bilen.
sen har vi väl inga planer.

är så himla snorig. det är jobbigt.
måste sova med öppen mun, och äta med öppen mun. haha
fresh ><
hoppas det blir bättre snart.
har ju inte ont i halsen längre, så det är skönt :) och mår rätt bra annars också så det är ok!

NU har fredrik sett att min mage är stor som ett hus. snabb kille.
bara några veckor tills jag är lika stor som en i v.40 som bara ska ha en.
:S
börjar bli stressad. är så mkt som ska införskaffas.
ska lägga ut happyn på annons idag tror jag, hoppas nån vill ha den. så kan vi köpa ny vagn sen :)
allt blir nog bra när vi har flyttat sen. fast det kommer bli så himla dyrt. jag ska spara varenda krona som jag får.
inte för att jag får nån men...
skit.
hatar alla som har pengar. ni kan ge till oss, vi behöver mer än ni.
eheh

nä, tjena

Kommentarer
Postat av: Bili

Haha, jaa, jag hatar också alla som har pengar! Ge till oss fattiga istället! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback