prison break

eh.
jag missade ju sista avsnittet av det :/ pissigt.
har säkert redan gått i repris också. vet aldrig när det är. säkert på natten.
ah well..

har sovit sämst inatt också. men det blir kanske bättre inatt för jag får mitt täcke idag <3
behöver jag inte dela med fredo. fast det är mysigt ibland. men inte när han börjar snarka :((
hatar honom när han snarkar. vill typ kill. haha
förstår inte hur folk själva kan sova när de snarkar så att de väcker andra? O_o
själv dregglar jag mest. haha
har börjat dreggla som ett djur. så fort jag lägger mig ner typ.
ah well.
inatt drömde jag att vi festade med sven wolter, han var asgrym.
sen hade jag sex med rolf lassgård. varför? jag gillar inte ens honom :(
störda drömmar.
haha, är väl desperat kanske ><

ska väl börja göra mig iordning nu. blir hämtad om en halvtimme.
fyfan. jag lär ju somna.
man får säkert inte ens äta nåt där :((
haha, tänker bara på mat.

annars så.. vet jag inte vad det blir idag faktiskt. fredrik jobbar kväll, inte så skoj.
kanske åker hem till mor o far som vanligt. där kanske man kan få se nåt trevligt på tv iaf.

haha, somnade ju igår förresten. kul myskväll. vi har ju så många. men det är inte mitt fel att han inte ansträngde sig.
nog för att jag är van nu.
jag vet vad jag ska få i julklapp förresten :P det är bra saker. fast inga överraskningar :(
men det kan man inte begära av sin man.
haha, ärligt.
fast min papi är bra på såntdär. han är lite romantisk ibland :) fast han kan vara lika oromantisk också. men ändå.
pappa är alltid den bästa mannen :) och kenzo :)
fast fredo är bäst för att han är gosig om natten. jag har aldrig träffat nån kille som tycker om att gosa på natten. hålla om varann och så.. :)
jag får t.o.m ha mitt ben på honom! eh.
jag sover lite underligt just nu.. men det skulle ni också göra om ni kände såhär ><

nä, ha en bra dag allihop, så hörs vi.
hej!

2:
har ju inte ens förberett mig, kom jag på! :///

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag dregglar också, haha ibland när jag vaknar så ba whatta? Hahaha >

2007-12-15 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback