räven raskar över isen

det är en konstig låt det där.

nu har jag ätit frupp, duschat, skurat lite i duschen, och klätt mig.
ska väl ta tag i resten av badrummet I guess.
finns ju alltid nåt att göra.

inatt drömde jag att krille & alice kom, de kom lite tidigare för att mamma hade glömt sin väska på nån flygplats, så krille skulle lämna den O_o
hanna var inte med, men hon skulle nog komma som vanligt på fredag.
jag ser nog fram emot deras besök, drömmer t.o.m om det :P
jag drömde att det hade kommit snö också. I wish!
jag får ingen julkänsla när det är såhär. fast man ska väl vara glad för frosten iaf.
frosten bestal esters aster dess gestalt.
var det så? HAHA
flinten <3
tamtackatacka tata!

fan vad trött jag är.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Pin

HAHAH, frosten. Ja den ramsan var så!
Hahah, flinten! :D :D :D
Gud! (:

2007-12-19 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback