rocky road

hello.
det var kul att träffa kalle.
sen var vi hos farfar också. det var kallt som fan.

är hemma hos mor o far nu. har gjort bananfudge. fast med mörk choklad, får se hur den blir!
sen ska vi göra rocky road fudge, spännande. och så ska jag rita på lite pepparkakor.
vi pallar inte baka egna i år, så vi har köpt hjärtan med hål i :P
blir alltid så jävla mkt när man bakar egna, och så är det inte ens så jävla gott med pepparkakor.

helt sjukt att det snart är julafton. jag hinner inte med!
inte för att det är nåt jag behöver fixa direkt.. köpa julgransljus och julklapp åt kenzo.

imorgon blir det norrköping. ska bli trevlans att se hur de bor :)
måste fixa en liten julklapp till jim också. glömmer alltid bort honom. känns ju dumt att bara ge till oscar, så han kan väl få en liten slant eller så.
:)

just ja. fredo ringde på vagnen idag. den var såld.
moget att hon har kvar annonser på den över hela internet. finns typ med på varje annonssida ://
hittar ingen annan heller. jag vill fan inte köpa en ny. BA OJ BLIR SÅ BILLIGT!
fast vi har ju ett tag på oss iofs. får hålla ögonen öppna sålänge.

gah, vad trött jag är. hoppas att man får sova som en kung inatt. utan att drömma om en massa gamla gubbar. haha

idag SKA jag kolla på julkalendern. har missat flera avsnitt nu :(

hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Ge Orre en bamse kram ifrån oss...

2007-12-15 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback