rubrikhelvete

morrn. sov rätt länge idag med, tvingade mig själv att gå upp så jag kunde ringa till BM.
blir uppringd runt halv 11.
nu kommer jag alltså ha ångest i nästan en timme. tack.
hatar telefonsamtal. det är så mkt lättare att prata med folk IRL.
men det går väl bra. NOT.

vann iaf auktionen. woho! en massa kläder för 56 spänn, inte helt fel.
fast jag måste fråga papi om jag får låna pengar av honom. annars....
borde inte få några julklappar.

nähä. dags att äta lite äcklig frukost och öppna julkalendern. eller, kalendrarna. har ju en chokladkalender också.
har inte haft på fett länge ^^ rätt äcklig choklad i. varför vill man ha en chokladkalender egentligen? hm. ah well!

hejdå

2:
sådär. nu behöver jag inte ha ångest mer :)
vi ska till city.
hm. det var nog då jag skulle ha med kissprov. får försöka komma ihåg det den här gången.
jag lär ju ha sämst värden. det känns så :/

idag tror jag att jag ska försöka göra jansson.
spännande.
eh.

jag tycker inte om malcolm. geniet alltså. han är störig.
dewey är ju bäst.
mamman är ju också helt störd O_o hoppas att inte jag blir sån.
men jag blir säkert. är ju störd redan nu så..
eheh.

annars så är jag rätt low.
men det är kul.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback