runka fortare

eh.

nämen hej.
haha
åkte hem till mami o papi när jag släppte av lollo, för batterilampan lyste hela vägen från hällby.
var visst nån bult som hade gått av, och så var fläktremmen åt helvete. men papi åkte o köpte en ny, så han kan ju fixa det iaf :) tänkte att det nog var bäst att byta den helt, eftersom den krånglade förut.
nu ska den väl vara som ny igen! vad skönt, då kan man åka utan att oroa sig för om man ska komma hem igen, hehe.

fan vad kul det ska bli att hämta pappa inne i stan kl.7 imorgon förresten.
jag ser verkligen fram emot det! ><

nu ringde mamma, hon kommer o hämtar mig nu :)
så jag ska väl gå.

jag har hittat barnvagn förresten. på blocket. men jag vågar inte ringa på den *sämst*
så.. vi behöver väl inte ha nån. haha
jag vet liksom inte hur man svarar på annonser och sånt.
ba: hej.. kan jag få den?
man måste ju titta på den o grejer.
måste lägga ut happyn förresten. tradera eller blocket? det är nog smidigast på blocket.
ska fråga mami o papi vad vi ska ta för den bara.
hoppas att teutonian är fin bara. har fastnat för den. den verkar smidigast.
den ser inte jätteful ut även fast den har svängbara hjul, för de är stora. och det lär behövas.
enda nackdelen är att den är jävligt tung att lyfta. jag lär inte orka.
och SVINDYR att köpa ny. men den som fanns på blocket var svinbillig. hoppas den är fin bara.
haha, finns väl inte ens kvar ><
får kolla det sen, nu måste jag kila iaf.

hej med er!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Spännande! Vad är det för vagn?
Har ni ringt på den?
såg annars en tjej med en inglesina idag, kom på att jag skulle tipsa dig om den. det är en tvillingvagn på längden istället för på bredden, ser ut som en vanlig vagn. http://www.blocket.se/vi/13916182.htm?ca=11_s Assmart. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback