sätt dig på bocken

så.
hej igen.
jag har inget att skriva egentligen.
imorgon är det julafton, det ska bli gosigt after all. för jag får spendera den med folk som jag gillar mest :)
klädde julgranen här hos mor & far igår, den blev fin.
men mamma har fått konstiga idéer för sig, klapparna hamnar aldrig under granen. när ska man få klämma lixx?!?
fast det är inte så mkt att klämma tror jag, men ändå :)

fredrik tjuvöppnade ett av sina paket idag. jag vet inte om han blev glad, men jag hoppas :)
jag längtar redan tills jag fyller år, så jag kanske får ett hemligt paket av honom :P
alltid kul att se hur killar tänker. hehe

annars så.. är det väl bra.
alice kollar på skönheten & odjuret idag igen, haha
de andra har åkt iväg en sväng så jag får väl gå o kika med henne då.

nu vaknar twinsen också ^^ fredrik fick känna en spark idag. kul!

men hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Haha, de bah sparkade Fredo. ^^

God jul, btw! (:
*:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback