SG1

när man trodde att det äntligen skulle vara över..

men hej på er.
sov ljuvligt. har faktiskt sovit bra de senaste nätterna. fast jag pissar ju som ett svin men jag lyckas iaf somna om så det är ok!

ska jobba idag. mami ringde imorse. blir nog typ sista gången tror jag. får se hur det går..
hoppas jag inte får vara i nån härjig klass idag. för jag orkar inte. fett trött :(
tur att det bara är några timmar.

men vad ska jag äta? så jävla pissigt att börja halv tolv. vad är det för tid liksom?!?
man måste ju äta lunch innan. och då kan man inte äta frupp för då orkar man inte med nån lunch.
helt stört blir det.
och så jobbar fredo kväll så då måste jag äta kvällsmat ensam :/ åker nog hem till mami.

äh, ska väl skita nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback