shower power

så. nu är det klart med julklapp till fredo. hoppas han blir happy. men jag tror att han blir :)
han kommer nog säga: yeeeez, när han öppnar dom. hehe.

hahahah, kul om jag blev rädd för mig själv nyss!
jag kollade åt sidan, så såg jag min spegelbild i glaset på dörren.
ba: :(((
sen såg jag att det var jag, HAHA.
dåligt ugly.

flickan heter hanna, hon har inga pengar kvar.. lalala..
känns bra, gör det!
nog för att fredrik sa att han skulle hjälpa till att betala kläderna, men han får ju betala mat o sånt så det blir inte rättvist.

men guud vad de härjar i magen då! jag blir lite sur, för jag kan aldrig känna utanpå :(
det är lite läskigt också. känns som man har en alien i magen. eller två.
haha, kidsen i skolan var så söta när de pratade om mina twins :P
speciellt babyC <3 han tyckte att de skulle heta linn & otto, haha, SÖT!
längtar tills jag ska dit och titta på deras luciauppträdande, kommer bli jättekul.
synd bara att fredrik jobbar.. och pappa har styrelsemöte :( vore ju roligt om de kunde få se alla som jag o mamma pratar om :)
speciellt babyC <3

fredrik lär få köpa nya mars-glassar åt mig. för jag har ätit upp alla. haha
lilla fattie :P
men han får skylla sig själv när han självmant tog mig till lidl för att köpa glass. smart liksom :P
fast det var nog mest för att jag aldrig varit på lidl, så sa han att det fanns billig glass där.
vågar ju inte köpa så mkt annat än glass o godis därifrån..
störd affär tycker jag att det var. störda kassor O_o

apropå fredag förresten. vilken tid ska vi ha julmys? jag är väl ledig hela dan så mig kvittar det :)
helst inte för sent bara.
måste ju börja planera lite vad man ska bjuda på o sådär :)
jag lär ju ha mina tomtebyxor på mig. så himla whöna. man behöver väl inte klä upp sig? :S

ne,. surfs up!
hej


Kommentarer
Postat av: Pin

Inte för tidigt heller, för jag lär vara bakis då d:

2007-12-03 @ 22:09:38
Postat av: Eleena.

Jag vill inte heller att det ska bli för sent, ska upp tidigt och jobba dagen efter. /:

2007-12-03 @ 22:57:45
Postat av: bili

Kan vi inte säga typ 5?

2007-12-04 @ 10:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback