smoke gets in your eyes

gomorgon då.
var det jag som inte kom upp ur sängen inatt eller? :(
skulle gå o kissa, så ba massive pain in the blygdben. satt på sängkanten och försökte ta mig upp i sju år, hahah
sen var jag tvungen att väcka fredrik, för jag kunde inte hålla mig  :/ så hjälpte han mig upp.
stackarn.
kul att ha en sånhär girlfriend <3
men jag kom upp imorse iaf. tog andra sidan då.
fyfan om det ska vara såhär. jag har inte tid.
jag måste fixa en massa grejer.
jag skulle ju behövt handla lite o sådär idag, men det är ju ingen idé nu för jag brukar få ont när jag kör bil och eftersom jag redan har ont som fan så lär jag ju dö då. haha
får se om fredrik är pepp när han kommer hem, annars får vi väl ta det imorgon..
måste fixa granen imorgon senast.

ah well.. blir väl lite vila nu. sen får vi se vad man orkar ta sig an.
jag gör ju visst ingenting här hemma. alltid lika kul att höra hur uppskattad man är <3 haha

jag vill inte äta frukost. wish att det var lunchtid istället. behöver inte ens laga mat idag, för jag gjorde igår och det blev över. för fredrik ville inte äta upp det. tror att han tyckte att det var äckligt, men han ville inte säga.

men nu dör jag. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback