snorsug

wish att jag hade en <3

igår var vi hos papi no.2 :D göran alltså.
fredrik och papi, min riktiga papi, blev dyngis, haha. men det var trevligt ändå.
provade att spela lite wii. jag var sämst på bowling, men det var ändå kul! nu vill vi med ha ett sånt.
kom hem vid halv fyra inatt. är fortfarande chockad.
har inte varit vaken sålänge sen jag blev gravid tror jag :D och trevligt hade jag!
det var dock inte lika trevligt att vakna vid 12, helt igentäppt. mådde så himla sämst :(
sen fick jag skjutsa fredo o mattias till tuniz för de skulle köpa öl. de är hos erik nu.
jag var hemma hos mami o papi en sväng. kollade på lilla jönssonligan på kollo, inte så bra film. lite överdriven.
jag gillar cornflakeskuppen :)

är himla trött. men jag kommer nog inte kunna sova än på ett tag.
tänkte sitta här, det var så längesen.
känner att jag har kommit lite efter O_o
jag gillar inte när de är så mkt konstiga dagar. fattar aldrig nånting.
vill bara att allt ska bli normalt igen.

på torsdag är det dags för läkarbesök och barnmorskekontroll iaf! jag vete tusan hur jag ska kunna hålla mig i 2 timmar.
skulle få göra nåt klamydiatest, så man fick inte pissa på 2 timmar. jag pissar typ 2 gånger per halvtimme ju :S
kul om man har klamydia förresten! det vill jag inte.
jag gillar inte att ta en massa tester och sånt :(
det man inte vet tar man inte skada av. eh.
hehe
anyhow. hoppas jag blir klok på det här med sjukskrivning och shit. ska till arbetsförmedlingen på fredag, annars skriver de ut mig. jag MÅSTE få pengar nånstans ifrån. jag har ju ingen inkomst alls. det är inte ens kul. kan ju inte ens få vara så. jag åker hem till fredrik reinfeldt och klagar ifall det blir så.
:( alltid pengaångest, jag hatar det.

annars så vill jag bara säga att lollo är en så gosig vän :)
ba köper en massa fina ugglekläder till våra kottar. så himla fint!
jag har en känsla av att de kommer bli väldigt bortskämda ;) fast vilka barn är inte det? hehe
är tacksam över att jag har så fin familj som ställer upp <3

halv tolv... om en halvtimme är det nog porr på tv. haha ><
viasat ftw! nämen
alltid när jag tror att det är nåt program på explorer så är det alltid mjukporr istället. blir lika chockad varje gång.
står typ: pingvinernas överlevnad, sen ba: hej knullet!
:D
varför kan de inte skriva vad det är istället? jag fattar aldrig nånting av våra kanaler. för det är alltid andra saker än vad det ska vara.
playboy på nickelodeon osv.
jag vill ha cartoon network förresten. har kollat massa på tom & jerry nu när jag varit hemma, så jävla kul.
skrattar som ett djur ^^
men hursomhelst. kommer ändå inte ha några flashiga kanaler när vi flyttar, men det spelar ju ingen roll för vi kommer ändå inte ha tid att kolla!

vad mycket crap jag skriver.
sorry.
jag går nu. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bili

"står typ: pingvinernas överlevnad, sen ba: hej knullet!" HAHAHAHA!!! :*

Postat av: Pin

Kul att du skrev ett inlägg :D
Var längesen. Jag har inget att läsa annars nu när jag är hemma & är sjuk ju ):

2007-12-30 @ 01:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback