tack då!

usel natt. verkligen.
hann precis bli av med min ischias, thank god att jag slapp ha det genom hela graviditeten. men BM sa ju att det kunde gå över eftersom bebisarna kunde trycka mot nerven under en viss tid. nu har de väl flyttat på mig I guess :) snälla <3
MEN! nu verkar det som att jag har fått foglossning istället <3 tack då.
känns bra. känns jävligt bra.
:(

och fredrik sov på soffan inatt för att jag klagade över hans snarkningar. haha
fast jag ville inte att han skulle gå :( jag ville bara att han skulle hålla käften tills jag somnat.
jag hatar folk som snarkar. what´s up with that liksom? förstår inte hur de kan sova själva när de låter som de gör.
så det har varit en sämst natt. kallt och jävligt. och jag har inte kunnat lägga upp mitt ben på nån :/
ska försöka komma ihåg att ta hem mitt täcke idag. då kan vi ha tre täcken i sängen så kanske det går bra.
kan ju inte sova i så många ställningar längre. sämst!
det var inte ens en lång period som man mådde bra ju. usch
fast det finns de som har det värre.

idag ska vi nog ringa på vagnen på blocket :) hoppas den är great. vore ju perfekt.

men nu måste jag klä på mig, och åka o hämta papi.
men först ska jag skrapa bilen, woho! både utsidan och insidan <3 ska aldrig köra mer. bara i nödfall, ok?

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback