unknown

vi fick handlat lite iaf. tattiga julgransljus, haha
men de får fan duga det här året. inte så viktigt iaf.
fast jag hittade ingen julstrumpa :/ kanske gör imorgon.
kiss! jag måste ju åka till tuna park. aPan. jag får ta och försöka ta tag i det imorgon då.
jag vet ju vad jag ska ha så det går väl fort.

trött som djuret. fredrik är gnällspik no.1 :P ska nog gå o lägga mig.
har ont som ett djur också. gnällspik no.2 ;)
hoppas jag kommer upp utan hjälp inatt. känns inte så kul att behöva väcka baby ju.
han behöver sova. är ju ledig imorrn t.o.m.
men man har alltid massor att göra då.

det känns som att jag missat nåt. hm..

det löser sig.
hejdå

Kommentarer
Postat av: mall.

HAR DU DÖTT?!?!

2007-12-20 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback