vem har namnsdag på julafton?

adam, eva eller ormen?

HELLO!
igår var det en rätt trevlig dag.
roligt att hänga med fredriks familj lite mer. känner ju inte dom så bra än.. :)
hans mormor är ju galen, tvingar en alltid att äta. haha
fast jag har svårt att höra vad hon säger, för hon är så finsk.. :/
men söt!
hans farmor var också där. hon var med söt :)
alla svettades som djur därinne. hon ba: åh, jag tycker det är så skönt!
varför ska alla oldies alltid ha 50 grader varmt inomhus? :/
fast min farfar var nog värst. haha
ba långkalsonger och undertröja på sommaren ><

det var trevligt hos paggan & liane också. kul att träffa soppi :)
vi spelade lite spel o så.
vårat lag var ju kung på tärning, det var nog paggis positvia energi som fick oss att vinna, hehe.

idag ska jag till tuna park med mamma och ogge. vet inte varför egentligen för jag har inga pengar att shoppa för
:(
tror det är första året jag inte fick ett enda pengakuvert i julklapp.
men jag har ju presentkort på hemtex och barnens hus :) kanske tar barnens hus idag, ska köpa en skötbädd finally <3
ska nog inte köpa nåt från hemtex förrän vi flyttat. behöver nya gardiner :) och så vill jag ha handdukar också.
men, men.
kan ju ta med mig presenkortet IFALL jag hittar nåt.
måste tvinga mamma att köpa A-Ö, fett roligt spel ^^
jag gillar spel.
men varför är det så himla dyrt med spel egentligen?
t.o.m barnspel är dyra.
jag ska köpa mkt spel till tvillingarna sen, så vi kan spela :)

men nu ska jag gå o skita, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback