walk a mile in my shoes

men 18 då? då hinner man äta kvällsmat innan, och det måste jag. :P
den som inte kan då får säga till, annars säger vi 18 på fredag.

godmorgon. eller godmiddag.
blev väckt vid tio av att diana ringde och bjöd mig hem till sig nästa onsdag.
trevligt, trevligt! alla som jobbat på golfen i somras skulle dit :)

annars så har jag väl sovit bra. lite stört bara. vet inte när jag har varit vaken och när jag har drömt. hm.

idag blir det en lugn dag. ska bara vara hemma och vila, sen tvätta vid 14 då :)
jobbigt som djuret, men det måste göras! är nog ingen fara eftersom jag bara ska ta det lugnt annars. då kommer det inte bli lika jobbigt.

jobbgarantin har ju börjat gälla nu, har jag hört. min pappa har tjatat som ett djur om den. haha
fast jag vet inte riktigt vad den innebär. men det var nåt om att AF är tvungna att se till att man har jobb. är väl från en viss ålder antar jag.
haha, jag ska gå dit.
ba: hej, ge mitt ett jobb. fast jag kan bara jobba i ett par veckor sen måste jag bli sjukskriven, och sen mammaledig. så.. ses sen då.
tror inte att det är så lyckat.
har ju djurgårn sålänge.. tills jag har pratat med BM om allt det där.
wish att man var born rich. fatta vad skönt. hehe
nu ba: har inte ens råd att köpa kläder åt mina barn :((( (söker medlidande-poäng ;)

nä, jag driver.
hoppas posten kommer snart. bäst för dom att det är klädpaket åt mig med!
annars..!

har nån viktig auktion inatt, kvart i tolv typ. ska man ställa klockan kanske? måste fan vara med på den.
hur mkt kläder som helst ju.  bara pojkkläder dock, men det funkar. ser lite dystert ut bara.
men hellre det än rosa :P
jag tror ändå att det är två pojkar, faktiskt.
:)

men hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Jag tycker att 18 låter perfa! (:

Jag tror förövrigt också att du kommer få två pojkar.
Jag vet inte varför, men det känns så. (:

Postat av: Pin

Jag tycker också 18 låter great :D

Jag tror du kommer få två tjejer, eller en tjej & två kille. (skrev en tjej & en killer först, haha) Men vi får väl se d:

2007-12-04 @ 12:19:48
Postat av: jess

Jag har också jobbgaranti tydligen, det snackade han som är ordförande för facket på nyby om ;p Jag fattade ingenting, haha.

2007-12-04 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback