what shall we do?

ingen post till mig :) SÄMST!
men imorgon borde det komma nåt iaf.

annars så... är det konstigt hur saker förändras.
ibland smyger det sig på också, så plötsligt en dag så kommer man på att saker inte alls är som förut, och man undrar vad som hände?
det tråkigaste är ju när man vill att det ska vara som förut, men man vet inte hur man ska göra.
visst kan det aldrig blir HELT som förut, men vissa saker borde inte förändras.. speciellt inte såna här saker.
fast sen kommer man på att man ju faktiskt har försökt att förändra det, utan någon större framgång och så är det bara att gilla läget och fatta att man inte är lika het, intressant, sexig och åtrådd som man var förut.
haha
nu är man bara.. jag vet inte ens. en klump som sitter och väntar på det där lilla tecknet som får en att känna sig som en prinsessa. fastän man vet att det nog aldrig kommer att komma. för det är redan försent.
fast i de flesta fall så tar det ungefär 30 år innan det blir såhär, och inte ett halvår.
man måste gilla läget, gillalalalaläget!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter ju sämst att det skall kännas så där för dig. Jag tycker i vilket fall att du är en underbar person & jag är väldigt imponerad av det du gör! Jag hade aldrig klarat av att vara med barn i så ung ålder och samtidigt klara av allt annat. Jag önskar att när min dag kommer att jag är lika modig som dig! :D

2007-12-04 @ 16:53:27
Postat av: Jade

Hallå bruden...
Jag försökte föra över pengar till dig i fredags, men av någon anledning så fungerade det inte. Säkert jag som är för dum för att fatta hur jag ska göra. Är det okej att jag ger dig dom på fredag isället. Vi ska ju ändå träffas då.
:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback