you can love me for the wrong reasons

nu har jag städat badrummet. fett nogrann var jag också.
fast golvet är ju kvar, men det lämnar jag till fredo så får han ta det när han vill.

är fett trött nu, och hungrig igen. jag vill ha nåt smarr, men vi har inget.
och alla mars-glassarna är slut  :((
blir väl till att åka till lidl o köpa. haha

undrar om det är nåt mer som måste göras? har dammat och fixat badrummet.
det behövs typ bara dammsugas också.
annars får det väl duga.

nu ska jag gå på mat-jakt.

hej

2:
jahapp.
nu är fredrik ute o går med mattias. bäst för honom att han inte är borta så länge för jag vill verkligen åka o handla idag.
jag orkar inte ta allt imorrn :/
wish att jag var frisk så jag kunde åka själv. men nädå.
invalido.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback