bajs

hej.
jag orkar egentligen inte blogga för jag är tjock trött.
har haft feting ångest för att jobba den här dagen men det gick bra ändå för jag fick jobba med en snäll
på h&m :)
fast bofors är ju helt cp. jag fattar aldrig nånting när jag är där.
fyfan.
vill aldrig jobba där mer :((((

när jag kom hem så stod det 3 röda rosor på borden, med såna där vita blommor nivet. eh
fett fina.
fredrik hade köpt till mig bara för att vi har varit ihop i en månad idag ^^
söt han är : *

eh.

nu ska jag gå o dö ett tag. ska nog äta snart.
fredrik bjuder på fiskbullar. HAHA
hoppas jag tycker om. annars blir det sill.
mmm.. sill <3

apropå det så var vi på bio igår, såg simpsons-filmen. tjock bra! :D
jag älskar homer, han är en riktig man.

come & get it, ropar fredrik nu. så jag ska väl kila.
sen åker jag hem till mor o far o hämtar kläder. sen hem hit o duscha och sen sova. tror jag, kanske.. (ted borg)

och imorgon tänker jag ta lite sovmorgon o gå till arbetsförmedlingen.
kanske, tror jag. vi får se hur jag gör.
jag ska gå dit iaf. får se om jag jobbar innan eller efter bara.

men puss hej!

2:
måste ju lära mig att hålla käften.
haha
man tycker ju att man borde lärt sig nu, efter 20 år.
men nädå.
ska alltid förstöra allt.
måste iaf bli smart, så att allt jag säger inte misstolkas.
har ju inte talets förmåga direkt. inte skriftens heller.
jag önskar att jag var en bra bloggare. men nädå.
skriver bara en massa skit.
ba oj vad intressant att läsa!
har väl bara en läsare. nej 2 kanske. okej, 3.
sweed, bo o fredo. typ ibland. kanske, tror jag.
eeehh..

meneh. vet inte riktigt vad jag ska göra. jag är lite rädd faktiskt. haha
går väl o lägger mig då ><

piss. hejdå

3:
:S
eh.

har den här glada killen <3
ska aldrig mer prata med nån, för det blir ändå bara fel.
så from now on så är jag stum, ok?
men då kommer jag väl säga körda grejer på nätet bara för det.
får väl lägga ner det också.
lägger ner allt nu.
tjarå!

nämen ><
haha
vågar inte ens gå o lägga mig ><
och inte sätta på teven, och ingenting. kan väl.. eh.
kan väl åka hem då.
nej, jag vågar inte för då kommer han tro att jag är tjurig och jag är inte.
jag är bara cp.
är den här lyckade <3
så bra tjej.
puss på mig då.
hejdå

nämen alltså.
ska jag säga förlåt eller? jag sa ju inte ens nåt fel?
tjena skitgrejen. värre än mig.
han får vara tjurig whälv.
det är väl inte mitt fel.
eller jo, det är det. för allt är alltid mitt fel. DET har jag iaf lärt mig.
men jag vete fåglarna.
ah well..
han får väl vara sur på mig. inte mitt fel om han inte vill prata ju.
ska väl gå in på toaletten o gråta nu. HAHAH

nu minns jag varför jag hatar kärlek och förhållanden och allt sånt piss.
ofta man blir normal. allt blir ändå bara piss.
det här kommer också sluta i skit, det vet jag.

allting tar slut, till slut


Kommentarer
Postat av: crap.

jag läser alltid :*

2007-07-31 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback