black in white

kvällens porrfilm.
eh

hejhej.
jag kommer inte ihåg när jag skrev sist, eller vad jag skrev.
men helgen har varit great iaf.
fast det var skabbväder igår så vi var bara i västerås på dagen.
sen gick jag o fredrik över till marie o drack öl. göran o conny var också där. mycket trevligt.
;)
idag har vi varit sega. sov en massa på dan så jag trodde det var måndag när vi vaknade. haha, fett smart.
ah well.
imorgon ska vi åka till IKEA. fredrik ska shoppa. jag hittar säkert också nåt. även fast jag inte direkt behöver något tror jag.. vi får se. har ju lite pengar kvar på mitt presentkort :) det är bra för mig.
jag vill ha ett eget place så att jag kan köpa en massa fina saker.
då ska jag gå på 7 antikmässor och 50 loppisar och köpa en massa grejer o så.
love it <3

meneh. nu ska jag nog dricka lite vatten och gosa med min kille i soffan ^^
whönt att vi båda har semester den här veckan.
m´m´m
vi ska knulla i 24. haha, nej jag driver!

puss

Kommentarer
Postat av: Hemliga Bo.

Apapap! Kn-word!

2007-07-09 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback