borta bra

:)
idag har jag o fredde varit ihop i en vecka ^^
haha, lilla tönten.
men det är bra för mig.

igår var vi ju på ikea. det var bra för fredrik att göra av med lite pengar.
köpte massor med fina saker :)
sen på kvällen så var vi hos mattias o grillade o drack öl. det var nog också trevligt. haha
^^

kenzo är ju här också. hos fredrik alltså. han sov här. ska nog sova här inatt också.
söt han är!
och han var skitduktig när vi gick hit inatt/imorse. gick utan koppel hela vägen!
och så gjorde han det när vi var ute imorse också. får se hur han är när vi går ut sen.

nu ska jag antingen gå o hjälpa fredrik med disken, eller så ska jag sova en stund.
eheh
så himla trött ><
och törstig.

P.S förlåt bobo för kn-ordet. D.S

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback