he was cock of the walk

hej.
nu är jag hemma ><
fick gå upp tidigt och så fick freddan skjutsa mig för jag ska ju åka till nora idag.
hora.
det blir säkert trevligt. tråkigt att man inte har pengar bara :/
det är ju nu som jag behöver dom som mest.
men icke sa nicke.

jaha, nähä. jag vet faktiskt inte. jag ska väl dra mig snart.
borde hämta skivor från bilen.
ska se vem som ska köra också. jag får säkert inte. mami litar inte på mig.
haha
ah well!
vem är det som har kört in i garageporten t.ex? inte är det jag iaf.
men det är väl bara en tidsfråga.

tråkigt att sova alone inatt :(
puss

2:
det var trevligt i nora :) fett mysig stad <3
hoppas jag kan åka dit med fred flintstone.
eheh
jag fick köra förresten ;) dit iaf. sen sov jag på vägen hem. m´m´m
fick lite grejer också ^___________^
en burk, haha. alltid jag & burkar <3 och sen en bricka med kungen o silvia o en massa annat löst folk, från deras bröllop. HAHA, den var så jävla ful så jag var tvungen att ha den. mormor köpte den åt mig. snäll :)
sen köpte vi en kobratelefon! :D:D
den är fett ball.
ska sno den när jag flyttar hemifrån.
så himla fina grejer de hade där alltså. det var en antikmässa. hur mycket grejer som helst. massa stig <3
när jag blir rik så ska jag köpa allt som jag vill ha.

jo, trevlig dag.
ska leka lite med bili o soppi sen :) det ska bli trevligt.
jag vill leka med fredrik också. ruttet att han jobbar i 24.
haha
apropå 24 så ska jag nog leka med bettan imorgon. det ska bli trevlans.
ska in o lämna mina T3:or på förmiddan. sen åker jag nog hem o hämtar bilen för jag pallar fan inte att åka buss.
måste ändå leta efter ISS. kanske kan göra det ikväll förresten. jo, det vore bra.

KISS. jag måste ju leta upp en outfit till power meet!
eller två outfits, en till fredan o en till lördan :O
vill ha mina nya shoes på fredan tror jag. söta dom är <3 har ju aldrig använt dom ens.

det är stört egentligen..
för bara typ.. 1 månad sen så var jag arbetslös, singel och utan körkort.
nu ba har allt. haha
bara lägenhet kvar. måste hitta ett heltidsjobb. gah.
jag tar det sen.
jag kör med mina ströjobb så länge. vi får se hur mycket det blir till hösten. det är skönt att man slipper oroa sig för mycket iaf.

jag är såhär hela tiden:
:)

fett great.
fast mina mobilräkningar blir fett höga. tur att jag jobbar lite.

hejdå

Kommentarer
Postat av: sweed

toxic titties, hahaha. ja (A)

2007-07-04 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback