it can lift you up

never let you down
take your world and turn it all around

hello.
igår var jag ju på ikea t.o.m ^^
handlade upp alla mina pengar, men det var det nog värt.
köpte babyfina skålar <3 6 st. jag har ställt dem i fredriks skåp så att jag kan använda dem. haha
annars hamnar de ju bara på vinden tills jag blir oldie o kan flytta hemifrån ><
sen köpte jag en matskål åt kenzo, som han har här.
och vad mer? ett par tofflor, söta små gosisar och en äggklocka :)

idag ska jag supa. ikväll alltså.
ska nog städa snart. hos fredo. jag är här nu. kenzo med :)
det är bra för honom. vi har varit ute o gått, träffade liane & patrik & malte. de djurade. kenzo & malte alltså..

åh, det är ju fan grejer överallt här ><
jag går o lägger mig. eh
närå. jag letar upp nån schysst musik o så sätter jag igång.

förresten så.. ah.
jag blir lite trött.

men puss hej!

2:
jag drömde en så himla körd dröm inatt.
jag förstår inte ens.
jag blir arg på mig själv :((
ofta jag vill liksom?
ffs.
tur att det bara är drömmar. mardrömmar. pissdrömmar. hejdå.
nämen.

och så skulle jag vilja klaga.
men det är bara onödigt, så jag ska göra nåt åt det istället. igen. I promise.
för jag börjar må riktigt piss på det här ><

jag ska lära mig att vara mer tacksam.
och kanske att lita på folk.
fast jag gör inte. haha
jag tror alltid att alla hatar mig >< men jag tror. för jag gör så varför skulle inte andra?
egentligen.
fast vi får se. man vet ju vilka man kan lita på till 100%
och det är jag tacksam för.
tack pappa.
:D

men NU ska jag städa, jag lovar :)
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback