It´s allright

hejhej.
har ju inte varit ute på nätet sen 99.
nämen typ!
har inte gjort så mkt.
har typ bosatt mig hos fredrik. ska väl flytta hit snart :P
började jobba i måndags. städar på h&m-lagret. har gått jättebra men idag är jag sjuk :((
skämmigt att sjukanmäla sig imorse, jag tänkte ju jobba först men sen pallade jag inte.
men jag blir nog frisk snart.
till på fredag hoppas jag för då ska jag hem till helena på kalas :)
fast min baby tänker inte följa med för han ska till bögboga o kolla på punk.
varför ska alltid mina män gilla punk? O_o

ah well. nu ska jag nog gå o vila igen.
så givande dag :(
tur att baby tar hand om mig. han har köpt strepsils o candy till mig. söt.

hejpa : *

Kommentarer
Postat av: SWEEDY

ditt nr hade jag kvar! eller, jag kunde det utantill ;) ja, jag måste ju göradet! men på fredag.. vad gör du då? vill du komma till jessica på ferre? hon bor typ vid fredrik ;) ta med honom också!!

2007-07-18 @ 17:20:21
Postat av: sweedy

FAN, såg inte förräns nu att du har planer på friday :( läste inte inlägget innan jag skickade inlägget :(

2007-07-18 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback