"jag har svårt att uttrycka mig i ord & text"

HAHA, fredrik <3
sov ju där inatt. det var gosigt tror jag. jag sov ju så jag vet inte. eh. haha
jo, men det var :)
lekte med bili o soppi också. vi åkte runt, det var trevligt.
missar så lite när man bor i torshälla. haha
fast jag gillar torshälla ändå <3

har varit o lämnat mina T3:or nu. skönt att ha det gjort.
nu ska jag äta nån sorts lunch och fixa o dona lite. sen ska jag in till stan o träffa bettan :)
vet inte riktigt vad vi ska hitta på dock, men det blir nog bra.
måste ta ut pengar innan :O
och hämta mina cigg hos fredrik, om jag orkar. annars letar jag upp nya här.
smart när jag glömde dom :/
och jag måste sova där ikväll för jag lämnade min tandborste där. haha, jag ba tror att jag bor där nu.
men hans säng <3 m´m´m
skönare än min.
+ att det är gosigare när man är 2 <3

måste leta upp en outfit till power. vi åker ju på dan imorgon. direkt när jag kommer från ISS.
döden.
hoppas det går fort där bara. jag får väl säga att jag måste iväg. det borde inte ta så lång tid, hon ska väl visa vart jag ska vara.. typ.
ih, måste komma ihåg att ta ett par nya byxor! annars blir det fan döden. då går jag hem.

men nähä. måste fan äta nåt nu.
kul att vi har så mycket kök. stinker färg där :(

always on the run. jag vill ha semester.
men nästa vecka <3 ska sova i 24.
ärligt.

men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback