paranoid

uh.
[email protected]

sweedy, vi ska supa här imorrn för att fredo är ledig på fredag ^^
alla måste haka!

hejhej.
igår var jag hos bili o drack några öl, det var trevligt :)
sov till halv tolv idag. åt lunch till frukost. eh
och nu är fredo på jobbet :(((
jag har ingenting att göra.
ska nog dra mig hemåt strax. behöver tvätta lite. hämta kläder osv.

fyfan. jävla pissgranne spelar fett hög musik. okej om hon hade spelat nån bra men det gör hon inte.
jag funderar på att slå henne, eller åtminstone säga till på skarpen.

ah pooo.
jag har inte ens några projekt kvar hemma.
jag önskar att jag kunde flytta idag. fett kul det skulle vara. då skulle man ha massa att pilla med :)
eller så önskar jag att det var torsdag idag så att man kunde supa.
hoppas att mina vänner vill komma :)
säkert inte. alla hatar mig.
eheh

jag hatar mig.

hejpa

2:
alltså!?!?
ENOUGH!

så. jag gör en sånhär istället:

Namn jag lyssnar till: hanna, hanna-stina (HAHA), bäbis
Någonting jag tycker om med mig själv: haha. eh... kommer inte på nåt :(
Någonting jag inte tycker om med mig själv: allt
Detta är jag rädd för: hulken
Tre saker jag vill varje dag: sova, knulla, äta
Tre saker jag absolut inte kan göra: hoppa bungy jump, äta bajs, döda ett pälsdjur
Detta tycker jag om att göra: knulla
Detta vill jag göra just nu: knu. haha, nämen jag vet inte. jag vill hänga med fredrik
Bästa känslan: ford-känslan.
Värsta känslan: ångest
Är du kär just nu: ja. mogen
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: åka till USA, se graceland, skaffa barn
Min käraste ägodel: kenzo. eheh. eller min dallas-samling ^_____________^
Detta har jag på mig just nu: fula kleder.
Favoritkläder: myskläder
Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock´n´roll, country & blues. och klassiskt. och rock och. jag vet inte
Tre av mina favoritlåtar just nu:  joaquin phoenix & reese witherspoon - it ain´t me babe, johnny cash - the man in black, johnny cash - a thing called love
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: roligaste: ensemble, tråkigaste: alla andra
Stjärntecken: oxe
En bok jag gillar: elvis & jag
En film jag gillar: gudfadern
Favoritdoft: ralph
Detta äter jag gärna: fläskfilé <3
Dricker helst: vatten och öl
Favoritgodis: whoklah! och sura colanappar
Hit vill jag gärna åka på semester: nåt varmt ställe. och USA
Färg på mina ögon: grönbruna
Min längd: 165 typ
Person jag beundrar: din mamma. nämen.. mormor
Så här bor jag: ibland hemma. fast mest hos fredrik. jag har lite kläder i en banankartong här :/
Favoritfärg: gul
Bästa present jag fått: dallas på dvd <3
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: min ögonfärg. och mina naglar, när de håller vilket de aldrig gör så jag hatar dom också egentligen.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: men allt. hejdå
Udda förmåga/egenskap: jag är bra på att suga.

DAGENS LÅT: har inte lyssnat på nåt idag
DAGENS KLÄDSEL: svarta byxor, grått linne och gul top.
DAGENS DUSCH: ja, förut med min man
DAGENS FRISYR: fuktigt, oborstat och utsläppt. mmhh :(
DAGENS SMINK: från igår.
DAGENS HÄNDELSE(R): vaknade, åt mat, duschade, knullade, blev störd, pratade i telefon 2 ggr och sen inget mer.
DAGENS PLANER: har fan inga ><
DAGENS VILL HA: pengar. och fredrik
DAGENS SAKNAD: kalle. och fredrik, men han kommer ju iaf ikväll.
DAGENS DROG: de gamla vanliga
DAGENS TRÅKIGASTE: jag
DAGENS DUMMASTE: jag
DAGENS FINASTE: fredrik
DAGENS SÖTASTE: fredo
DAGENS KÖP: inget.
DAGENS HANDEL: köp & handel. är inte det samma sak? eller jag fattar inte :(
DAGENS GODIS: nope
DAGENS HUMÖR: småirriterad, lite ledsen för att jag är körd, och äcklig. annars är det bra!
DAGENS SJUKA: snuvig och hostig. slemhora
DAGENS KOMPLIMANG: jag kan inte ens ta åt mig :( men jag har fått. 7 st :)
DAGENS KÄRLEK: <3 jag är så äcklig när jag håller på o lovear mig
DAGENS LYCKA: mamma ringde nyss och sa att hon o anki ska åka till ikea, jag hakar! ;D
DAGENS AVSLUTANDE: HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback