power big meet

igår/inatt var det gos <3
hela dan var bra förresten.
lekte med bettan först. sen åkte jag o freddan till anki o badade. sen gick vi med hundarna ner till solvik så att de fick bada. kenzo djurade i vattnet. fett söt <3
sen åkte jag o freddan hem o så..
:)

har varit på ISS nu. varit runt o kikat vart jag ska jobba. hoppas att jag kommer ihåg allt bara.
kunde fått jobba mer där men jag sa ifrån. jag lär ändå ha jobb till hösten så jag tycker att jag kan få ha lite semester innan ^^
hata städjobb vafan.
kommunalt ska det va!

nu är det strax dags att åka till västerås och power.
ska fixa lite innan bara.

hoppas att lollo kan följa med ikväll. skulle vara så lite great!
vi får flytta på nån. jag vet inte ens vilka som ska åka med. säkert några tattare :/
men imorgon ska fredrik följa med iaf <3
det är bra för mig.
eh
han är bra för mig.
:)
åhnej, skämmigt att han läser. HAHA
hejhej.

eh.
men nu ska jag väl leta upp en tofs. kom på att jag inte kan ha utsläppt hår när jag ska åka ford.
och så måste jag ha med mig kläder för det är lite kyligt ute faktiskt.
funderar på om jag ska ta ut en liten slant också. det kan vara bra för mig.
möblera om i väskan måste jag göra också.
åh.
bäst att kila.
vi hörs. nån dag. jag ska bli full snart.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback